در حالی که GTA 6 تاکنون تنها برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس معرفی شده، گزارشی تازه ادعا میکند نسخه نینتندو سوییچ ۲ نیز در دست توسعه قرار دارد و احتمالا در سال ۲۰۲۷ روانه بازار خواهد شد.
براساس اطلاعات منتشرشده از سوی اینسایدر صنعت بازی با نام نش ویدل (Nash Weedle)، روند توسعه این نسخه پیشرفت قابل توجهی داشته و موانع فنی اولیه برطرف شده است. او همچنین مدعی شد متخصصان ساخت پورت برای نینتندو سوییچ ۲ از طریق برونسپاری به پروژه اضافه شدهاند تا روند توسعه سرعت بیشتری بگیرد.
نش ویدل در شبکههای اجتماعی نوشت:
با وجود انتشار این گزارش، نه راکستار و نه نینتندو تاکنون ساخت نسخه نینتندو سوییچ ۲ بازی GTA 6 را تایید نکردهاند. همچنین نش ویدل نام منبع مشخص یا افشاگر شناختهشده دیگری را برای پشتیبانی از این ادعاها مطرح نکرده است؛ بنابراین این اطلاعات فعلا در حد شایعه باقی میمانند.
در صورت صحت این گزارش، انتظار میرود جزئیات رسمی پس از عرضه نسخههای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شوند. بسیاری از تحلیلگران نیز احتمال میدهند نسخههای رایانههای شخصی و نینتندو سوییچ ۲ در نهایت عرضه شوند، اما با فاصله زمانی نسبت به انتشار اولیه بازی.
در همین حال، اگر GTA 6 برای نینتندو سوییچ ۲ منتشر شود، احتمالا بهمنظور سازگاری با سختافزار ضعیفتر این کنسول نسبت به پلتفرمهای نسل نهم، از نظر کیفیت گرافیکی و عملکرد فنی با برخی کاهشها همراه خواهد بود. در مقابل، نسخه رایانههای شخصی میتواند از سختافزارهای قدرتمند بهره ببرد و در بلندمدت بهترین کیفیت بصری بازی را ارائه دهد.
بازی GTA 6 در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۵ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۶) برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد. پیشخرید آن هماکنون آغاز شده، اما تا این لحظه هیچ تایید رسمی درباره انتشار بازی برای نینتندو سوییچ ۲ وجود ندارد.
منبع: گیمفا
بدون دیدگاه